ДАН РАЗМИШЉАЊА

Погледајте дигиталну причу: ДАН РАЗМИШЉАЊА

ОСНОВНИ ПОДАЦИ

Носилац активности:  Маја Стјепановић

Тема: ДАН РАЗМИШЉАЊА

Активност: Огледни час

Датум: 01.03.2019. године

Место: Кућна настава – ученик Весић Данило (7. разред)

САДРЖАЈ

Дана 01.03.2019. године, наставница руског језика, Маја Стјепановић, је реализовала огледни час као планирану активност стручног усавршавања унутар установе. Тема огледног часа је била „Дан размишљања“ а као огледно наставно средство коришћена је дигитална прича креирана у програмима PowerPoint, Audаcity и Activepresenter.

Уводни и један део главног дела часа био је посвећен питању зашто човек размишља и обнављању знања из биологије у вези са људским мозгом. Урађено је неколико активности: писање одговора на питање зашто човек размишља; одговарање на питања у вези одгледаног видеа о људском мозгу; бојење делова мозга, њихово именовање и означавање функција које контролишу.

Затим је дигиталном причом обрађена тема часа „Дан размишљања“. Ученик је прво упознат са значењем појма скаут – у ком значењу је та реч употребљивана у војној терминологији и у ком значењу се користи са почетка 20. века па до данас. Причом је обухваћен сер Роберт Баден-Пауел, родоначелник скаутинга, у чију част се 22. март, сер Робертов рођендан, слави као светски Дан размишљања.

Посебна пажња је посвећена скаутима, методама васпитања младих чланова овог покрета, њиховом организовању, дружењу, понашању, бризи за природу и животиње, и многим другим врлинама које се развијају у овом покрету. Ученик је, такође, имао прилике да се упозна са симболима и традицијом овог покрета.

Завршни део огледног часа  је реализован као квиз, који је урађен у програму QuizFaber.

У ПРИЛОГУ: припремa наставника; фотографије, дигитална прича.